sobota, 28 listopada 2015

Tajlandia 2015


15.11.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Tego dnia pojechałem na basen do O2 Beach Club. Pływałem, ćwiczyłem, chodziłem. Fajnie było! :) Piękne widoki! :D 
Wieczorem byłem w barze. Była impreza urodzinowa D

Następnego dnia również byłem w O2. i w barze. Moi Drodzy przyjaciele następnego dnia lecieli do Ameryki. Szkoda… Wakacje im się skończyły. 



Róża chińska
 motory
 Man in Black :D
 kłosy
 hibiskus
 Dom duchów
 kadr
 czaple białe
 O2 Beach Club
Man in Black :D 


plotki pod dzwonem
 ozdoby
 w lustrze
 impreza!
 :D
 %%% >:D
 tort i drink
 solenizant


moje dzieło
 Margareta <3 :*
 Lilia wodna
 Port Chalong
Czapla biała
 papaja

 siatkówka plażowa


 Thai-Band :D
 my Dear Friend :* I miss You
stupid faces >:D



2 komentarze:

  1. Kilka dobrych ujęć: m.in. plotki, Margaret, port Chalong. Ale nie stupie (faces) tylko stupid

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, za poprawkę :)

    OdpowiedzUsuń