czwartek, 5 listopada 2015

Tajlandia 2015


4.11.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko spoko ;)
Tego dnia szkicowałem długopisem kobiety :) Tajkę :* i Białą :* Nie wiele miałem do dyspozycji kolorów, ale trudno! 
Pojechałem do O2 Beach Club na basen. Pływałem, chodziłem i ćwiczyłem. W sumie w wodzie spędziłem 1 godzinę 13 minut 19 sekund i 31 setnych sekundy. 
Poza tym robiłem zdjęcia, gadałem z Tajkami :* / Tajami ;) / innymi Narodowościami. Fajnie było! :)
Kolejno wróciłem do domu, rozwiesiłem mokre rzeczy i pojechałem do baru :D W barze spotkałem Steve' aShone' a i innych moich przyjaciół. 
Przy piwku miło czas zleciał. 
Następnie pojechałem na spacer na molo. 
Wróciłem do biura, gdzie wypiłem herbatę i znów wyjechałem do barów! >:D 
Spotkałem przyjaciół z Polski i znów się miło gawędziło :D


mój szkic długopisem
kwiatki
 częściowy kolor
 O2 Beach Club
perspektywa
 widok na zatokę
 w barze 
 z Tajką :*
 my Friends
 częściowy kolor
 Flaga Tajlandii
 Wasz L.
 herbata Lipton częściowo kolorowa :D
 moi Przyjaciele z PL
moi Przyjaciele z TH
mix :D


 + Lukas


Zapraszam też na:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz