sobota, 7 listopada 2015

Tajlandia 2015


6.11.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Zeszłego dnia korzystając z tego, że Bracia :* <3 :* <3 moi byli i są u Małgosi <3 :* zrobiłem sobie self w pokoju. Zrobiłem też zdjęcia pokoju, a później je obrabiałem, zostawiając oryginały. 
A tego dnia mój Brat Adam <3 :* był z krótką wizytą… Później pojechał do swojej Mamy <3 :* i Juleczka <3 :* 
A ja pojechałem do O2 Beach Club. Najpierw - za dnia - zrobiłem zdj. basenu, widoków oraz ogłoszeń o SUNSURI PHUKET Jeans Party 2015.. Dowiedziałem się też, że to party będzie po długim czasie. Pływałem w basenie. Woda była ciepła i przyjemna :) 
Po wyjściu z wody, zrobiłem sobie zdjęcie z Tajkami :* :* :* :* :* :* :* :* - modelkami? - w wieczorowych kreacjach. 
Wieczorem padł deszcz… Była też impreza w June Bar - ze. Ponieważ nie chciało mi się spać, i grała głośna muzyka (Urodziny właścicielki :*) poszedłem na imprezkę. Była muzyka zespołu tajskiego, tort, %%% i wesoła atmosfera. Tańce i hulanki! 
Było super! >:D


Lukas na łóżku
 mój i moich braci pokój
szafy i komoda 
coś szafę wybrzuszyło :D

Morze Bałtyckie na obrazie 

 Adaś <3 :* dosiadł mój "Bat-Mobile"

Morze Andamańskie i Port Chalong
 W O2 Beach Club trwały przygotowania do SUNSURI PHUKET JEANS PARTY 2015
 część kolorowa, część biało-czarna
leżaki
 wieczorne party
 ramię, czy twarz? :o
 Lukas 
 + modelki i modele
 impreza
 balony
 Urodziny Tajki :* June

 my Dear Friends
 Wasz Lukas
 poszliśmy w tany! 
 śpiewak
 z Tajką :*











Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz