niedziela, 29 listopada 2015

Tajlandia 2015


20.10.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)



Tego dnia byłem w O2 Beach Club. Ćwiczyłem, chodziłem i pływałem. Podziwiałem widoki morskie, które działały na mnie uspakajająco. 
Pod wieczór po kolacji, pojechałem do baru. Łukasz - mój przyjaciel z Warszawy miał ostatni wieczór na Phuket. Musiał niestety wracać do kraju. Ale zapewniał, że wróci tu niebawem :) Wręczył Stevowi obraz Buddyjski. Grałem z Tajką :* w bingo (nie na pieniądze…) Czasmi przegrywałem, a czasami wygrywałem. 
Było bardzo wesoło!



panoramy
 basen
 L.
  my Friend Thonglean 
 my Friends Cindi & Steve
 Tajka i Łukasz
 Łukasz, Steve i obraz 
 Tajka :*
 Tajka :* i Łukasz
 Steve & Tajka :*
 Tajka :* i iPhone
 Yoł, yoł! >:D
 Yoł, yoł! >:D
 Łukasz i Tajka :*
 Steve & Thonglean
 playing in bingo 
 Oh, no!
 L.
 Steve & Friend
 Thonglien :*






Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz