niedziela, 29 listopada 2015

Tajlandia 2015


26.11.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Przepraszam, że nie pokolei, ale już mi się wszystko pomieszało… :)
Ale powiem, że to już ostatnia notka :)

Tego dnia trwała w Golden Bar - ze Imprezka. Pomiędzy różnymi flagami, była też mała flaga POLSKA! >:D Od razu poczułem się jak w domu :) Taj muzyk grał na gitarze, keyboardzie i jeszcze chyba na jakimś instrumencie na raz! >:D - ma zdolności! - pomyślałem. piłem, słuchałem, a nawet tańczyłem >:D 
W O2 Beach Club wisiał wielki plakat: TSW! :D Pierwsze skojarzenie miałem z moją Ukochaną drużyną piłkarską. 
Wieczorem pojechałem do baru. I nagle, zaczęło się oberwanie chmury! (Na szczęście krótkie. 
Potem udałem się do Sailor Bar - u. Mój Friend  postawił mi  Chang Beer i gadał ze mną. W koło kręciły się Tajki :* :* :* :* Jedna wlepiła mi siarczystego buziaka! :* >:D


Flagi >:D
 jednoosobowy band
 plakat w O2
 barowy Lukas
 i pogoda barowa…
 księżyc
 Tajki :* :*
 + ja
 my Friend

siarczysty buziak!


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz