niedziela, 8 listopada 2015

Tajlandia 2015


8.11.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Dzisiaj było nieprzyjemnie u mnie na zewnątrz :S Padał deszcz o różnym stopniu nasilenia, albo niebo było pokryte chmurami. Pogoda barowa! Więc, udałem się do baru ;) Było dużo znajomych twarzy i miło się gadało. Później pojechałem na spacer. Byłem w porcie. Było przed deszczem. Niebo tworzyło niesamowite efekty fotograficzne! :)
Nie pojechałem do O2 Beach Club, ponieważ woda - podejrzewałem że była zimna. Za to znowu byłem w AO Chalong Sauna :D Obsługa mnie już zna i pomaga mi :) To bardzo miłe :D
Nie wziąłem masażu tylko po łaźni tureckiej wziąłem prysznic. Moja skóra przyjemnie pachnie :)


A co u Was? :o

z Tajką :* w barze 
hibiskus, czyli róża chińska
kwitnące palmy
piesio na stole :) 
młoda Tajka :* <3
motor 
ozdoby Buddyjskie 
panorama przed deszczem
"Idę łowić myszy!" 
kwiaty 
okra
w saunie
akwarium 
Wasz Lukas
kolacja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz