środa, 11 listopada 2015

Tajlandia 2015


11.11.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj na lunchu Som - Tam. Było pyszne i ostre! :D
Później pojechałem do baru na piwko. Ochłodziło mnie :) na kolację jedliśmy smaczny i pożywny makaron z mięsem itp . 
Po kolacji pojechałem na spacer po molo. Ruszyłem jak jeszcze było widno. Zaś gdy usiadłem po skończonym kursie, było już ciemno… 
Nie zraziłem się tym jednak i udałem się s powrotem do baru. Spotkałem Piotra, Łukasza, Steve' a, Keyen' a i mnóstwo innych przyjaciół


Lukas na lunchu
  lunch Lukasa
 stoły i krzesła 
 <3
 piwko za dnia
 odpoczynek
 my self
my "Bat-Mobile front bar 

 baloons
 my Brother Julian <3 :* eat dinner
 my portion 
molo
 Lukas przed chodzeniem
 Lukas po chodzeniu
 Piotr ;) i Tajka :* 
 Lukas i Chang
 Łukasz gra z Tajką

 Lisa Bar opennig cameback
 kakadu papuga
 z Tajką :* 
 molo


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz