sobota, 2 stycznia 2016

Tajlandia 2015


2.01.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)



U mnie wszystko ok :)
Tego dnia do południa byłem w domu. Zrobiłem zdjęcie prawdziwej choinki - "wypłosza" :) Moi Bracia <3 :* <3 :* mają ferie, więc są ze mną prawie całą dobę. Grają na komputerze/iPadzie, bawią się, chodzą na spacery itp. Następnie wyjechałem na spacer. Tajki :* :* :*  i Taj ;) zaprosili mnie do degustacji ciastek własnej produkcji. Przyjąłem to zaproszenie :) Ciasteczka były pyszne! :D Wypatrzyłem Steve'a i się przywitaliśmy oraz złożyliśmy sobie noworoczne życzenia. Wypiłem jedno małe piwko Leo i gadaliśmy. 


Prawdziwy "wypłosz" :)
+ prezenty :) 
Plumeria 3-kolorowa
nie znane z nazwy 
:)
zaprosili mnie do degustacji...
przed salonem
Plumeria różowa
stół piwny
Steve - my Dear Friend
selfy
Tajka :*
lampion
selfy 
t shirts
nazwa



Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz