czwartek, 14 stycznia 2016

Tajlandia 2016


14.01.2016

Witam Was moje Kochane! * / Moi Kochani! ;)

Co u Was?


U Mnie Wszystko w porządku :) Na Początek moje 3 zdjęcia (z iPhone 'a) :)





. Ćwiczyłem z rana Popołudniu pojechałem  na spacer i do sauny;)
Czułem SIĘ świetnie! :) Cieplutko, wilgotno i przyjemnie!: D pozniej byliśmy z Adasiem <3: * i Julia: * zjeść tajską przekąskę. Julia: *. Kupiła 3 - 6 patyków z tajską przekąska Spożyliśmy ja na przystanku "TKS"  ( Tajskie Wydanie PKS - u). Chodziłem po molo i zrobiłem Parę ujęć zachodzącego słońca :)


Krzak róż chińskich
 nieszczęsna brama
 ale bedzie impreza !: D
 Adaś <3: * i  Julia: *  wybierają jedzenie 
 + Młody Taj;)
 A. <3: *
+ Czworonogi Przyjaciel;)
 na przystanku
 autokar
 zachód słońca



Zapraszam tez na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz