środa, 20 stycznia 2016

Tajlandia 2016


20.01.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! :*

Co u Was? : o

U Mnie Wszystko w porządku :) Byłem dzisiaj na basenie, w saunie, na spacerze i w barze. Rano, ćwiczyłem na materacu.
Jestem szczęśliwy >:D Moi dwaj Bracia Julek <3 :* i Adaś <3 :* jeżdżą do szkoły/przedszkola. Nauka im idzie dobrze, ale rano, nie che im sięb wstawać :) (Jak bym widział/słyszał siebie za szkolnych czasów ;)) . 

Kawasaki przed barem
 ambulans przed molo
 fontanna
 Bugenwilla w palmach
 Panorama z O2 Beach Club
 łódź wiosłowa
 łódź długorufowa i ponton z silnikiem
 dostojnie prezentuje się dwumasztowiec
 skamieniały delfin
 basen + bar O2
 leżaki + panorama
 Wielki Dzban (ozdobny)
 motyl upodobał sobie parter
 moi przyjaciele
 Tajki: *: *: * "łapią" klientów
 w lustrze
 Tajka: *
 z Tajka: *


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz