niedziela, 24 stycznia 2016

Tajlandia 2016


23.01.2016

Witam CZY moje Kochane! * / Moi Kochani;)

U mnie z reguły ok. Dzisiaj przyleciał Mój Drogi  Przyjaciel Mateuszek ze Szczecina. Nie przywiózł mi w prawdzie koralików do robienia biżuterii ... Za to przywiózł mi koszulkę. 
Byłem w O2 Beach Club. Były przygotowania do IMPREZY DLA STAFF - óW. Zrobiłem mase zdjęć. Ja Jak gdyby nigdy nic przebrałem się i wszedłem do basenu. Chodziłem. Przygotowałem się już do pływania, jak nagle,  Taj - Pracownik - nakazał mi opuszczenie basenu, bo jak powiedział - Dziś basen zamknięty.- zawiadomił mnie. Wiec, posłusznie wyszedłem.
Za to poprosiłem o, zrobienie mi zdjęcia pod plakatem.  Pojechałem do baru.  Mój "Bro"  Steve <3: * siedział z przyjaciółmi. Pili piwko. Tajski Bad podśpiewywał i pogrywał. 


Impreza dla personelu - ów
 Tuk - tuk
 ramka
 stoły i krzesła 


 Ja Jako Pracownik >: D
 zachód słońca nad parkingiem
 pikap Rak Thai - Mobile
  My Dear Friend Janne :*
 My Dear Friend  "Bro" Steve <3 : *
My Dear Friends
 Moon - my Friend >: D
 My Dear Thai Friend  :*
Thai - Band


Zapraszam tez na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz