wtorek, 26 stycznia 2016

Tajlandia 2016


25.01.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


U mnie wszystko ok :) Tego dnia byliśmy z Julkiem <3 :*, Adasiem <3 :*, Małgosią <3 :*, Tatą <3 :* w Tamarind Bar - ze na obiedzie.  Zamówiłem sobie mrożoną kawusię <3.  Jednak przy zamówieniu, zapomniałem dodać - No sugar...
Po upływie dłuższego czasu przyszedł kurczak pieczony z warzywami i sosem. W smaku był aksamitny! Później A. <3 :* i J. <3 :* toczyli do siebie kule bilardowe po stole.
Wieczorem pojechałem "Bat - Mobilem" do sauny <3


w Tamarind Barze
 ice coffee <3
 moje danie <3
 face Buddha 
 %%%
 stół 
 Tajki :* :*
 bingo
 :)
 bębenek
 %%%
 Julo <3 :* czeka
 Daśko serwuje!
 toczą się piłki
 napis i mop
 kwiatki w saunie (na recepcji)
 budowa


A co u Was?

Zapraszam też na fb:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz