sobota, 16 stycznia 2016

Tajlandia 2016


16.01.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj na basenie w O2 Beach Club. Znowu pokonałem basen 20x dwoma stylami: grzbietowym i pseudo kraulem. Oraz oczywiście chodziłem. Super było! :D
Widoki miałem nieziemskie: idealnie spojne morze, łodzie/statki, przyroda i nie tylko. Wszystko było idealne! :D
Wróciłem do domu. Czekała na mnie kolacja: Było pyszne, choć już zdążyło trochę ostygnąć. Włożyłemb więc do mikrofalówki i podgrzałem na 1 minutę. 
Później wyjecchałem jeszcze na wieczorne wyjście. W jednym z barów wypatrzył mnie Bartuś :D 
Przy mochitto ucieliśmy sobie miłą pogawędkę :)

kwiat Lili wodnej
 widoki na port
 m. in. dwumasztowiec
 łódź
 basen O2
 panoramy
 stoły, krzesła leżaki
 self
kolacja 
+ kefir/zsiadłe mleko 
uśmiechnięta Tajka :*
 Bart ;) <3
 toast mochito ;)


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz