wtorek, 12 stycznia 2016

Tajlandia 2016


12.01.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie w porządku. Ćwiczyłem od rana (od czasu gdy się obudziłem). 
Byliśmy na lodach w Happy Days. Szarlotka z lodami waniliowymi jak zwykle była pyszna! <3 
Na lunch pojechałem do Fon Fon Seafood. Wziąłem sobie  kurczaka z ryżem warzywami, jajkiem i sosem chili. 
Popołudniu pojechałem na basen do O2 Beach Club. Super się pływało! 
Wieczorem byłem zaproszony przez Steve' a na food free, czyli obiadokolację za darmo. Było bardzo dużo ludzi. przed barem stały trzy stoły (połączone). Za stołami był poczęstunek i bar. Grała spoko - muza i wszyscy byli pogrążeni w rozmowach.

A co u Was? :o



Z Agusią :* w Happy Days - ie
 kurczak z ryżem warzywami, jajkiem i sosem chili <3
 siedzenia dla oczekujących
chopper
 widoki z O2 Beach Club
 basen
 + pufy i leżaki
 wieczorne molo
 basen
 neon w zaroślach
 kolaja w barze
 my Dear Friends
 with "my Bro"



Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz