poniedziałek, 25 stycznia 2016

Tajlandia 2016


24.01.2016

Witam Czy moje Kochane! : * / Moi Kochani! ;)

Co u Was? : o

U Mnie Wszystko w porządku :) W Tą niedzielę byłem z Adasiem <3: *, Julusiem <3 : * i Julia : *  na basenie w O2 Beach Club. Jednak nie nie pływałem ... Byłem Jako nad basenowy fotograf: D Julka <3 : *  Też nie pływał. Najpierw huśtał, zaś potem, odkrył legowisko Kotków. w tymże legowisku były trzy malusieńkie kotki. Byly przesłodkie! <3 <3 <3 
Po pobycie na basenie, zjadłem obiad: krewetki z ryżem i sos chili. Był pyszny!
Wieczorem pojechałem do baru. Relaks w otoczeniu Przyjaciół ;) 

Panorama z O2
 Adaś <3 : * i Julia : * pływają
 Julek <3 : * huśta się

 ale chlapie! >: D
 to dopiero SKOK! :D
 kotki Julka <3 : *
  ryż z krewetkami i sosem chili <3
 Lukas w barze
 My Dear Friend Nicolas;)
 selfie
 Tajka : *



Zapraszam tez na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz