niedziela, 3 stycznia 2016

Tajlandia 2016


3.01.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


Co u Was?


U mnie po staremu ;) Byłem dziś w O2 Beach Club na basenie. Pływało mi się dobrze, chociaż woda w basenie nie była zbyt gorąca. Przepłynąłem 10x basen i wyskoczyłem zeń "zamrożony"  >:D (na szczęście temperatura otoczenia była ok. 30 st. C, więc szybko się odmroziłem. Szybko sobie przypomnisłem, że w saunie jest  basen z lodem, w którym ludzie się moczą po saunie. I to dodało mi ciepełka! >:D
Po pływaniu pojechałem do baru. Tam, spotkałem my Friend "Bro" Steve' a i całą ekipe. Wszyscy pili piwa. Większość paliła papierosy. Ale cóż... Miło się gadało z tymi ludźmi :> 
Wieczorem byłem na spacerze. Objechałem port, bary, restauracje, sklepy, supermarkety, salony fryzjerskie/piękności itp. Fajnie było! 



pesteczki ;)
 w O2
 Tajka :* pisze SMS' a
 my selfy
 pineapple juce
 molo nocne
 Lukas w rozświetlających okularach
 Muzungu bez okularów





Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz