niedziela, 31 stycznia 2016

Tajlandia 2016


31.01.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

W dzisiejszym dniu byłem w O2 Beach Club na basenie. Super mi się pływało i jestem bardzo zadowolony :D Pływałem mieszanymi stylami 15 x basen (tam i s powrotem). + chodziłem po dnie. 
Wróciłem do domu, napiłem się kawy <3. Umyłem stertę naczyń, po czym pojechałem do baru. 
Niestety, Steve' a nie było... Pojechał  chyba do dżungli.
Spotkałem za to Shawn' a z przyjaciółmi  (para). Gadaliśmy jak się mieszka, co tutaj robię, jak się żyje itp. Pochodzą z północy Tajlandii, o ile dobrze zapamiętałem ;). Na Phuket są tylko przejazdem. Zrobiłem im zdjęcia i dałem zaproszenie na moje Urodziny


Lukas po zmywaniu naczyń

Dom Duchów (zmarłych)
 język teściowej ;)
 Port Chalong
 my new Friends (with north of Thailand)




Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz