sobota, 16 stycznia 2016

Tajlandia 2016


15.01.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie ciepło >:D W nocy z 14 na 15 Stycznia wysiadła nam klimatyzacja w pokoju. Byli wezwani panowie - Tajowie, którzy rozmontowali klimatyzację, wypuścili wodę i klimatyzacja działa! :D  
Na obiad jadłem krewetki pieczone, z makaronem, szpinakiem i jajkiem. Do tego polałem sobie sos chili <3 i zrobiłem kawkę z mlekiem (bez cukru!)
Byłem na spacerze. W Lucky Bar trwały przygotowania do Urodzin Johna. Był grill i przygotowana świnka. Zaprosiły mnie dziewczyny, żebym przyszedł.
Byłem w O2 Beach Club na basenie. Pływałem, chodziłem. 
Wieczorem pojechałem do bar(ów).


A co u Was? :o


Panowie Tajowie naprawiają klimatyzację
 Julia :*
 lunch + chili sos <3
+ kawka <3
 przygotowania do imprezy
 świnka
 kwitnące drzewo w O2
 my Friends
 balony
 John & Tajki :* :* :*
 poczęstunek
 & dance!



Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz