środa, 13 stycznia 2016

Tajlandia 2016


13.01.2016

Witam Was moje Kochane :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? : o

U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj na basenie w O2 Beach Club. Pokonałem 20 x (w tą i s powrotem) basen dwoma stylami: "pseudo - kraulem" i grzbietowym. + chodziłem w basenie. 
Przyjechałem do domu, Głodny jak wilk. Na szczęście czekał na mnie kurczak z ryżem i warzywami. Podgrzałem to w mikrofali, a następnie skropiłem sosem chili. Było bardzo dobre! 
Wieczorem pojechałem na wieczorny spacer. My "Bro" Steve <3 :* jak się dowiedziałem, udał się na spoczynek. Byłem w Sailor Bar, na Tiger - ze. 


Afisze Jak Żywe
 Basen O2 Beach Club 
 :)
 drzewo w kolorach Złotej Jesieni
 + palmy
 Mój obiad
 księżyc prezentował się tak:
 Tajki: *: * w barze


Zapraszam tez na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz