środa, 27 stycznia 2016

Tajlandia 2016


27.01.2016

Witam Was moje  Kochan!: * / Moi  Kochani ;)

 U mnie wszystko w porządku :) Dzisiejszego dnia ćwiczyłem od przebudzenia się. Zszedłem na parter i zrobiłem sobie śniadanie.  Popołudniu jak to mam w swoim zwyczaju pojechałem do O2 Beach Club - u.  Chodziłem, pływałem głównie na brzuchu (pseudokraulem), gdyż innymi stylami wlewała mi się woda tam, gdzie mie trzeba i zaczynałem SIĘ krztusić. Bardzo fajnie było!  20 x (w tą i  s  powrotem).
Gdy wychodziłem z basenu, zaczęły cykać cykady, i nie długo później zaczęło się zmierzchać. 
Wróciłem zrobić, domu, wywiesiłem mokre rzeczy na balkon i wyszedłem jeszcze do portu.

Wielki owoc
Port z O2
+ Balony
Mój nowy Przyjaciel 
Peter & my New Friend
Lukas 
mocna grupa :D


Scorpion



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz