czwartek, 21 stycznia 2016

Tajlandia 2016


21.01.2016

Witam Was moje Kochane / moi Kochani! ;)

Dzisiaj był Dzień Babci. Napisałem Im życzenia na Skypie.
Adaś <3 :* bawiłł się w chowanego (przy użyciu szafy) >:D 
Potem kibicowałem Adasiowi <3 :* i Juli :* w meczu kontra pies :) Piesek z sąsiedztwa zajadle bronił piłki. 
Było to pełne emocji i rywalizacji spotkanie (miejmy nadzieję, że nie ostatnie).
Następnie pojechałem do O2 Beach Club - u na basen. Jak zwykle świetnie mi się pływało. Tylko niestety krótko.... Po 10 okrążeniach już zaczęło się zmierzchać, a cykady grały jak zawsze :) 
Na kolację jdłem pyszne, polskie jedzenie: kotlety w panierce + kapusta kiszona. :) Kotlety zrobiła Małgosia <3 :* , a kapustę przywieźli nam klienci z Polski. 

świnka skarbonka na mosiężnym, antycznym stole
 Adaś <3 :*  bawił się w chowanego ;)
 Potem z Julią :* grał w piłkę (oni kontra pies)
 drużyna :)
 przeciwnik obronił...
 kontratak
 główka (łeb)
 Adaś :* <3 serwuje
Hibiskus, czyli róża chińska
 spojrzenie na molo
 + basen
 wychodząc świecił już księżyc
 Polskie jedzenie na kolację ;)
 kapusta kiszona od klientów
 + kotlety w panierce (made in Margaret)


A u Was co? :o

Zapraszam też na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz