niedziela, 10 stycznia 2016

Tajlandia 2016


9.01.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?



Tego dnia byłem z Adasiem <3 :*, Małgosią <3 :* i Julią :* w Big C (Wielkim Centrum Handlowym). Adaś <3 :* wybrał strój Super-Mana. Zjedliśmy lunch (dla mnie pikantna ryba) a później poszliśmy na zakupy.
Wieczorem byłem w barze :) Tajki :* :* :* pięknie pozowały >:D Grała głośna muzyka i tańczyli. Więc, ja także wbiłem na parkiet :D 
Śpiewaliśmy, graliśmy, tańczyliśmy... Fajnie było! :)
Wracając do domu, spotkałem się z Bartusiem <3 >:D 
Pogadaliśmy, piwko wypiliśmy i poszedłem spać.



Adaś <3 :* wybierał strój Super-Mana
 lunch: pikantna ryba z warzywami, pikantny sos i ryż
Adaś <3 :* i stół
widok na parter
Adaś <3 :*, Małgosia <3 :* i Julia :*
z watą cukrową






--------------------------------------------------------------



Tajki :* :*
Tygrysek ;)
Słonik ;)
Tajka :* w Ning Bar - ze
głupia minka ;)
tańce bez kijów
"sen" nad piwkiem ;)


tańce z Tajkami :* :* 
- Hi! -
boys
z Tajką :*
kiss me :* 
+ neon
perkusista
tańce
my selfie
 

 Tajka :*
:*
z Bartem ;)



Zapraszam też na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz