czwartek, 1 września 2016

Poland 2016


Kraków, dnia 1.09.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie spoko. Dzisiaj rozpoczęcie Roku Szkolnego 20016/2017. Ale ja nie byłem na Warsztatach Terapii Zajęciowej Fundacji Artes… Od poniedziałku będę uczestniczył.
Dzisiaj byłem z Babcią na rehabilitacji w przychodni na moim osiedlu. Później poszliśmy na obiad i na spacer.  
Ciągle mam zastój w twórczość… Nie wiem czemu, ale mam po prostu "zaparcie" twórcze. Ale trudno, może kiedyś mnie odeprze?
Jutro rozpocznie się ostatni weekend wakacji. Poszedł bym chętnie na jakiś koncert, potańczyć, czy coś. Nie od razu pić!!

Zapraszam też na FB:

samolot 1-szy
 market osiedlowy Lewiatan 
 selfie 
 na ławeczce (zdjęcia wykonywała Babcia)
 wstałem 
 i chodziłem 
 w przychodni
samolot 2-gi 
 samolot  3-ci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz