niedziela, 4 września 2016

Poland 2016


4.09.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dzisiaj pojechaliśmy z  Dziadkiem do Ogrodu Botaanicznego. Było gorąco i słonecznie. Na szczęście są tam drzewa, które dawały cień.   
Najpierw przejechałem po alejkach ogrodu, robiąc zdjęcia. Widziałem całe mnóstwo roślin, kwiatków i drzew ze stref umiarkowanej i równikowej. Jest tam jeziorko, po którym pływają kaczki (a może też inne ptaki?). Widziałem też rybki pod wodą. 
Potem byliśmy na wernisażu wystawy "Ptaki i owady Wenezueli" biologa - artysty Mata-Betancourta. Utrwalił je w XIX wieku, kiedy nie było jeszcze aparatu fotograficznego!
Prócz tytułowych obiektów zdumiały mnie ogromne nasiona egzotycznych drzew; jedno ważyło aż 25 kg!
Był też smaczny poczęstunek.


A co u Was?

Zostawiam Was z zdjęciami 

















































Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz