wtorek, 6 września 2016

Poland 2016


6.09.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Dzisiaj po trudach i z lekkim opóźnieniem dotarłem na Warsztaty Terapii Zajęciowej. Od razu poszedłem do pracowni malarsko - komputerowej, gdzie koleżanki i koledzy właśnie jedli drugie śniadanie.Później pracowałem w Photoshopie: przerabiałem swoje zdjęcia: w dziupli, a także Rogi. 
Po zajęciach w Fundacji Artes pojechałem do domu. Zjadłem obiad i zająłem się swoimi sprawami. Na motorze przyjechał mój Brat Michał! Ucieszył się gdy mnie zobaczył i vice versa. Opowiedział mi co u niego, pokazywał zdjęcia z wspinaczek wysokogórskich i opowiadał. Dziadek też dorzucił swoje wspomnienia.

Zapraszam też na FB:

Andżuś i WTruck 





 Artesowe koty
 Wiktor










 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz