środa, 7 września 2016

Poland 2016


7.09.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!


Dzisiaj byłem z Babcią na spacerze po osiedlu. Byliśmy też na obiedzie. Jadłem pyszne i ostre mięso z sosem przypominające gulasz. Do tego tradycyjnie surówka z marchewki.
Najedzeni, podjechaliśmy pod blok i czekaliśmy na transport (bus Partner). 
Przyjechał niedługo. Pojechałem na środowe zajęcia. Między innymi oglądaliśmy serial …
Wróciwszy z fundacji, poszedłem na spacer połączony z zakupami. Kupiłem sobie drożdżówkę z serem, a także się przeszedłem. 


Jordanówka - klub osiedlowy 
 bąk lub pszczoła na róży jadalnej  
reklama firmy internetowo-komórkowej
 niedobitki mleczy - już pachnie jesienią
 ktoś usypał pokaźny zamek z piasku 
 samolot chwilę po starcie z lotniska w Balicach
w osiedlowej donicy
 gawron chyba podpatrzył siedzisko od ludzi
 obiad  
dalie w prywatnym ogródku
 trasa dojazdu na WTZ - zdjęcia z busa 







 zachód słońca 
 Lukas spacerowo-zakupowy 
 amfiteatr na alejkach spacerowych "Widoku"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz