poniedziałek, 12 września 2016

Poland 2016


Kraków, 09.09.2016

Witam was moje Kochane! / Moi Kochani!

Co u Was?

Tego Dnia - popołudniu - byłem z babcia na spacerze na osiedlu. Trochę chodziłem o kijkach, kołaczyka jeździłem na wózku (ćwicząc bicepsy). W OKOLICY byla Jak Marzenie: słonecznie i upał.
Następnie pojechałem Z Dziadkiem NA ćwiczenia robić gabinetu  Reha Krak (ul. Kasprowicza 1). Ćwiczyłem Z Panem doktorem n. med. fizjoterapeuta Szymonem Pasiutem . Pracowaliśmy głównie na leżance i Poza Nia. 
miałem juz na prawej rece hrosty, ALE NIC SIĘ Poza Tym nie nie działo. 
Po ćw. hrosty pojawiły SIĘ na pupie i Jeszcze gdzies. Dostałem wapno i pojechałem zrobić domu i położyłem SIĘ od razy zrobić łóżka. 
Jakby bylo Mało Tych przyjemności, hrosty mi wyskoczyły Jeszcze na Twarzy i wyskoczyła mi gorączka 38, 7. 
Wezwali karetkę Pogotowia SOR, ktora pojechałem zrobić Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im Gabriela Narutowicza.
Minęło Trochę Czasu NIM przyjął Mnie doktora. 
Przebadał Mnie, wypisał mi leki i maści. Orzekł, že by skórne zapalenie ...


 róże

 róże
  zachód słońca 
 półksiężyc


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz