czwartek, 22 września 2016

Poland 2016


Kraków, 22.09.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Byłem dzisiaj na Warsztatach Terapii Zajęciowej Fundacji Artes. Obrobiłem 3 fotografie w programie Photoshop. Spotkałem się też, albo przede wszystkim z moimi przyjaciółkami/przyjaciółmi z WTZ-ów. Gadaliśmy, śmialiśmy się itp. Bardzo fajnie było. 
Wróciłem do domu i zjadłem obiad. Następnie trochę się zdrzemnąłem, a potem wyszedłem z Babcią na spacer, po osiedlu. Było dość chłodno. Lecz trzeba korzystać ze słonecznej pogody. 

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania, udostępniania, a także na FB:

Lukas w szczękach 
 czarno-biały statek z piracką flagą na kolorowym zdjęciu 
 Lukas łucznik
 kumpel Wiktor 
 lokal usługowy na sprzedaż 
 złota jesień 
  nie mój dom do moim osiedlu 


 Lukas chodzi
 chmurki 
 pieski 
 + panie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz