czwartek, 8 września 2016

Poland 2016


8.09.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Byłem dzisiaj na WTZ - ach w Fundacji Artes. Najpierw czekałem w głównej pracowni sztuki użytkowej i sklepie, zanim się wszyscy zjadł. W międzyczasie zrobiłem zdjęcia części rzeczy na sprzedaż, a także uczestników i terapeuty. Dostałem też kopertę z zarobionymi pieniążkami (57 zł). 
Później przeszliśmy do pracowni komputerowo-biurowej. Tam m.in. stworzyłem wizytówki, wydrukowałem, pociąłem je na małe sztuki i wsadziłem do portfela.
A także przepisałem opowiadanie "Wakacje z Władcą". 
Popołudniu byłem z Babcią na spacerze. 

wszystko na sprzedaż 
 
 przyjaciel Rafał 
 od prawej Pan Staszek, Dorotka i Krzychu 
  Zaproszenie: 
 wizytówka
 księżyc
 dom na osiedlu Widok



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz