poniedziałek, 26 września 2016

Poland 2016


Kraków, 26.09.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! 

Co u Was?

Dzisiaj pojechałem na Warsztaty Terapii Zajęciowej Fundacji Artes. Było bardzo mgliście. Mleko jakby wykipiało i uniosło się wysoko ponad nas. Aż się boję, co będzie się działo podczas podróży… 22.10 wylatuję z Babcią do Tajlandii.

Stworzyłem w programie Photoshop grafikę i wkleiłem motto. Później przenieśliśmy się do głównego budynku, aby świętować Urodziny kolegi Wiktora Okroja. Podpisaliśmy się wszyscy pod życzeniami na kartce i później rozpoczęliśmy od tradycyjnego sto lat! Następnie Kasia odczytała i zaczęliśmy składać Solenizantowi życzenia i go obściskiwać. Mama Solenizanta upiekła pyszne ciasto. 
Popołudniu byłem z Babcią na spacerze po osiedlu. 

grafika z motto (autor nieznany): 
 tramwaj nr. 8 pod Domem Papieskim 
 mgła… 
Plac Wszystkich Świętych we mgle 
 życzenia dla Solenizanta
  i Solenizant 
 Goście 
 Przemek czyta życzenia 
 Panie  
 Wiktor i Robert 
 Radość Solenizanta 
 podziękowania




  pyszne ciasto! 

 Patusia
Paulinka 
 szefowa Pani Teresa
  
---------------------------------------------------------------------------------------------

kwiatki na osiedlu



  Muzungu chodzi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz