sobota, 24 września 2016

Poland 2016


24.09.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

W dniu dzisiejszym sobie pospałem do 8. Później z Dziadkiem wrzuciliśmy na ruszt śniadanie. Dziadek musiał wyjść na chwilę coś załatwić. Ja czekałem na Babcię
Załatwiliśmy najważniejsze sprawy i poszliśmy na spacer. Na alejkach spacerowych posilały się ptaki: kawki, gawrony, a także wrony oraz zas... dachowe gołębie. 
Zrobiłem zdjęcia końcówkom od kijków, a także kwiatkom. 
Następnie poszliśmy na obiad. Wrzuciłem na ruszt placki z gulaszem. Do tego wziąłem surówkę z marchewki. 
Było pyszne! 
Wróciliśmy do domu i za niedługo Babcia poszła załatwić ważne sprawy. Wróciła przed wieczorem. Nasmarowała mnie od stóp do głów i powiedzieliśmy sobie: - do ju!






















Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz