środa, 14 października 2015

Tajlandia 2015


14.10.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) 
Na późny lunch jedliśmy sushi <3 Był Julek <3, Adaś <3, Tata <3, Aga <3, Daria :* i Maciek ;) - klient AsianDivers . Było pyszne! :) + białe winko. 
Kolejno pojechałem na spacer. Byłem w barze, gdzie my Friend Peter pił piwko i rozmawiał z również moimi Friend - ami. 
Piłem piwo Chang Beer i oglądałem ewolucje na motocrossie. 
Nagle, otrzymałem telefon - Łukasz, jedziemy na pizze. Jedziesz z nami? - to Tata <3 :*. Powiedziałem na razie moim Friend' s i pojechałem do Algi Amici. Wzięliśmy dwie średnie pizze i najedliśmy się nimi do syta. 
Wieczorem byłem znów w barze. 
Poznałem nowe Tajki :* :* i rozmawiałem. Znów piłem małego Chang Beer.  

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz