wtorek, 20 października 2015

Tajlandia 2015


19.10.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Byłem na rehabilitacji w Andaman Physical Clinic. Ćwiczyłem z pięknymi fizjoterapeutkami :* :*. Po ćwiczeniach poprosiłem o cyknięcie foto. Zgodziły się bez żadnych obsesji :) 
Popołudniu byłem na spacerze w Porcie Chalong Bay, gdzie twardo chodziłem. 
Wieczorem byłem w barze, gdzie był rozpalony Tajski grill. Były Tajki :* :* :*, grała muzyka i piekły się same dobrocie! >:D 


z pięknymi fizjoterapeutami :* :*


------------------------------------------------------------------------

melex 
 storczyki 
dom do wynajęcia
widoki na port 
+zachód słońca
                               + Bocianie Gniazdo
Tajka :* grilluje





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz