środa, 7 października 2015

Tajlandia 2015


7.10.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj w O2 Beach Club na basenie. Było bardzo mgliście, ale nie padało. Zrobiłem kilka zdjęć, po czym "wskoczyłem" do basenu. Pływałem mieszanie: 20x pseudokraul,10x grzbietowy i 10x żabka. Jestem zadowolony, choć wiem, że nieosiągnąłem rekordów jeśli chodzi o czas. 
Popołudniu przyjechali Adaś <3 :* z Juleczkiem <3 :* 
J. <3 :* wkówał tabliczkę mnożenia. Ja miałem powtórkę :) 
Wieczorkiem, po kolacji pojechałem na spacer. 
Krótko zawizytowałem w Muk' s Bar. Był Jaś ;) i Jego żona :*. Zamieniłem parę zdań z mym Przyjacielem i pojechałem dalej. W Lucky Bar - ze trwała Impreza. Grała głośna muza, były piękne Tajki :* :* :* i dobre piwo Leo! 



Pikap winny :D 
 basen w O2 i mgła 
 palmy
 Plumeria biała

C. D. N...




1 komentarz: