wtorek, 20 października 2015

Tajlandia 2015


18.10.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Dzisiaj rano, piłem pyszny koktajl malinowy >:D Przygotowanie tego frykasu wymagało mrożonych malin z Polski. Przywieźli nam je któryś z klientów lub Daria :*. Dokładnie nie wiem. Wiem natomiast, że wyszedł znakomity i szybko się skończył…
Przez cały dzień albo myłem naczynia, albo czytałem przewodnik Tajlandia
Dopiero pod wieczór udało mnie się wyjechać na spacer. Zazza - Pizza, Wino i włoskie jedzenie kusiło mnie. Ale jako, że nie miałem zbytnio hajsu i byłem w miarę pełny, zrobiłem tylko zdjęcie.
W ATM Bar - ze spotkałem wielu Friend - ów którzy zaprosili mnie na rozmowę. Ktoś spytał, czego się napije. Nie miałem ochoty na piwo. Przystopowałem w ten wieczór. - Nam soda, ha sip ha sip manow - odp. Co znaczy: Woda sodowa z limonką. A gdy się skończyła, cole. 
Gdy wróciłem do domu, Juluś <3 :* latał dronem >:D 

koktajl malinowy
 pizzeria
 Wasz Lukas
 Tajka :* barmanka
 with my Friends
 Piękna Tajka :* 
:)

 --------------------------------------------------------------

Julek <3 :* prowadzi drona


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz