piątek, 2 października 2015

Tajlandia 2015


1.10.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?


U mnie wszystko ok :) Tego dnia byłem na lunch - u z Tatą <3 :* klientami AsianDivares. Pojechaliśmy na przepyszny seafood do Rawai. Najpierw przechodzi się przez targ świeżej żywności (dziś złowionej) i wybiera się co się chce zjeść i w jaki sposób to przyrządzić. Następnie wchodzi się do restauracji (z siatką zakupów) i mówi się do kelnerki jak to ma zostać przyrządzone. W sumie było nas mniej niż 10 osób.
Było pyszne, białe winko Mare Sol %%%
Przewyborne!! >:D

Jako, że mój "Bat - Mobile" ma oponę flaka, wieczorem byłem na spacerze o kijkach. Obszedłem, aż do 7 Elelven . Wracając do domu, zostałem zaproszony przez my Friend Steve na piwko, przekąskę i rozmowę. Fajnie było!! :)



Targ owoców morza w Rawai 
kraby
ryby
 widok na parking i latarnię 
białe winko %%% 
 grupa 
 + Tata <3 :* i Daria :*
 Wasz Lukas
 toast 
 Som - Tam
 małże


 krab

krewetki w tamaryszkowym sosie


Zazza - jeszcze nie otwarta… 
 ulica nocą
 my Friend Steve ;)
 z lizakiem - pośladkami >:D
 z Tajką :*


Zapraszam też na fb:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz