środa, 21 października 2015

Tajlandia 2015


20.10.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Wczorajszego dnia trwał kurs nurkowy w biurze. Tata <3 :* prowadził dla Darii :*, Dara ;) i jeszcze chyba 2 kursantów. Słuchałem jednym uchem ;) Tak naprawdę obrabiałem zaległe zdjęcia i publikowałem je w sieci. 
Dopiero późnym popołudniem/wczesnym wieczorem udało się wyjechać na spacer "Bat-Mobilem" :) Zatrzymałem się w barze, gdzie rozpalony był tajski grill. Akurat świeża ryba - chyba Brzanka - kusiła do spróbowania. I skusiła! Była pyszna! Delikatne kawałeczki rozpływały się w ustach. 
Po konsumpcji pojechałem na molo, by wytopić masę z tej rybki ;)
Po spacerze wypatrzył mnie Steve z baru >:D Gadał z drugim Friend - em i pili piwko. Spytał, czy do nich dołączę. 


Tajki :* :* :*
Wasz Lukas ;)
 chyba Brzanka 
 + Tajki :* :*
 wieczorny spacer 
 bugenwilla
 księżyc 
 Orchidee 
 L. 
 my Friend' s 



Zapraszam również na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz