poniedziałek, 5 października 2015

Tajlandia 2015


5.10.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :)
Byłem dziś na spacerze do południa. Było bardzo mgliście, ale nie padało. Najpierw uchwyciłem  aparatem Lilię wodą. Jest piękna! dwu kolorowa. Plus łodyga i liście. Normalnie rozkosz dla oka! :D Następnie spacerowałem ulicą - przy której znajduje się m. in. biuro AsianDivers i nie tylko. 
Byłem w sklepie nurkowym Aqua Lung, gdzie trwa Pro Dive Show. Można kupić praktycznie wszystko, co jest potrzebne do nurkowania. Zrobiłem kilka zdjęć, podziękowałem za możliwość zrobienia zdjęć Tajce :* zajmującej się sprzedażą i pognałem dalej. W barach były napisane tzw. "szczęśliwe godziny" - czyli wszystkie piwa po 50 THB, a także obniżka na inne napoje alkoholowe. 
W Lucky Bar - ze, trwały przygotowania do Urodzin Jana
Byłem w porcie. Jako, że było dość mgliście, przeszedłem ok 4x krótsze molo :)  Później byłem mokry jak by mnie ktoś oblał wodą, :D 
Wróciłem do biura. Wziąłem szybki prysznic i zjadłem przepyszny deser: lody kokosowe <3 z kawką <3 >:D
Później pojechałem do O2 Beach Club na basen. Pływałem raz na grzbiecie, raz na brzuch (pseudo-kraul, żabka). W sumie zaliczyłem 20 kółek w tą i s powrotem. 
Przy okazji miałem wzgląd w sytuację co z mgłą. Ona nie opadła…

Lilia wodna
 ulica przy której mieszkam
 lokal do wynajęcia
 ponad lokalem
 Nurkowe Show
 z nurkiem >:D 
 self w lustrze 
kobiece BCD
 BCD młodzieżowe  
 :) 
 mgła nad molo 
 dary dla duchów
 lody <3 + kawa <3
 widok z O2
 basen O2



Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz