czwartek, 8 października 2015

Tajlandia 2015


8.10.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :)
Od rana ćwiczyłem na materacu i z hantlami. Następnie zszedłem na późne śniadanie (ok. 12). Potem umyłem naczynia, starłem stół. Przyszła nowa Tajka :* do sprzątania. Uśmiechnięta i przekonana zajęła się dalszym sprzątaniem. Ja wyrzucałem śmieci. 
Później przyjechał Adaś <3 :* z przedszkola. Wyszedłem z nim na górę. Trochę się razem bawiliśmy, ale potem zszedł s powrotem na dół (gdzie smażyła się kaszanka). Zjedliśmy pyszną obiadokolację. Kolejno umyłem naczynia i wyjechałem na wieczorny spacer. W Ning Bar - ze było kilku friend - ów (m. in. Mike). Było wesoło i grała muzyka z subwoofera. Piłem pierwsze piwo. Poza tym gadaliśmy ns błahe tematy.  Było bardzo niej fajnie :)
Później impreza i towarzystwo przeniosło się do Lovely Bar - u. Ja przeszedłem po krótszym molo o zmroku. Nie było praktycznie wiatru, więc po pierwszym razie wróciłem do baru. 








 My Dear Friend Nicholas 
 Tajka :* z obwoznymi kwiatami
 I sleep >:D
Nic
Nicholas give kiss
 Leo Beer 
 Tajka :* + me


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz