wtorek, 1 marca 2016

Tajlandia 2016


29.02.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? :o

U mnie wszystko ok :) Tego dnia były Urodziny mojej Mamy <3 :* Jako, że jest daleko (mieszka w Północnej Californi), napisałem jej życzenia na FB
Było strasznie gorąco. Szkicowałem kobiece twarze ("wujek" Google mnie zainspirował). Później wypełniałem je kolorem.
Popołudniu byłem na basenie w O2 Beach Club. Chodziłem i pływałem. Super było! :D 
16x udało mi się przepłynąć (tam i s powrotem) i zapatrzyłem się na zachód słońca. Był piękny!! Koło mnie byli znajomi. Pili piwko i też podziwiali zachód.
Nagle, cykady zaczęły cykać... i coraz większe ciemności ogarniały basen. Więc, wyszedłem i skierowałem się ku prysznicowi. 
Wieczorem udałem się do sauny i baru.

moje rysunki
 hibiskus
 O2 Beach Club 
 Uczennica tajskiej szkoły sprzedaje róże 
 byłem jej klientem
 ulica nocą 
 <3
 róża chińska
 w saunie
 ze znajomymi DJ - ami ;)


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz