piątek, 4 marca 2016

Tajlandia 2016


4.03.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko dobrze :) Na śniadanko Margareta <3 :* zrobiła jajecznice :D Była to jajecznica na kiełbasie. Była zachwycająca zarówno pod względem aromatu, jak i smaku. <3 Na polu znów było upalnie >:D 
Późnym popołudniem pojechałem "Bat-Mobil - em" na spacer. Znowuż było pięknie! Słońce zachodziło. 
Patrzę, a tam idą Adaś <3 :* i Ania :* Podziwiali łodzie i mi za pozowali :) 
Wróciwszy do domu, zjadłem kolację i nigdzie już nie wyjeżdżałem ;)

A co u Was? :o


jajecznica <3
 mrożona pralnia >:D
 + reklamy
 parking
 Wasz L.
 widoki
 coś weszło w kadr! >:D
 zachód słońca
 na takim słupku odpoczywałem i fotografowałem
zachód słońca
 Adaś <3 :* i Ania :*
 podziwiają łodzie
 różnokolorowy >:D
 mrożona pralnia >:D
 Tuk - Tuk
 Julek <3 :* gra...
 w Minecrafta! 


Zapraszam też na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz