czwartek, 10 marca 2016

Tajlandia 2016


9.03.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Tego dnia byłem na spacerze na molo. Jednakże nie chodziłem zbyt dużo, gdyż moje podeszwy od butów są już zrąbane. 
Zachód słońca jak zwykle był bajkowy :D Przystanąłem wpatrzony. 
Następnie wpadłem do Kan Eang Restaurant. Kwitły tam piękne kwiaty. Nie znam ich nazwy, ale zaczarowały mnie! :) Na ulicy spotkałem popularne ptaki tutejsze - majny brunatne. Wszędzie ich pełno. Jedna piła wodę z ulicy. Reszta dała dyla... 
Wieczorem byłem w barze. Steve - my "Bro" <3 :* przywitał mnie serdecznie i zaproponował, czy się czegoś nie napije. Przy wielkim stole siedzieli przyjaciele :) Było bardzo miło. Tajki i wszyscy byli uśmiechnięci i radośni.
- "Oto Tajlandia!!" - powiedziałem sobie w duszy. 

widoczki za którymi już tęsknie... 
 Muzungu
 zachód słońca 
 Kwiatki w Restauracji Kan Eang
 Majna Brunatna pije wodę
 nocny Lukas 
 my "Bro" <3 :* Steve
 Shawne ;) & Friend
 Friends
 Tajki :* :* przy barze
 Ona tańczy dla mnie! >:D <3 :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz