czwartek, 17 marca 2016

Tajlandia 2016


17.03.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Zeszłego dnia na śniadanie usmażyłem sobie jajka sadzone <3  Były przepyszne! Do nich posmarowałem kromkę chleba smarowidłem, mięsno-warzywną pastą dodałem ser żółty i majonez.
Na lunch pojechałem do Phuket Anda Star Tours. Z menu wybrałem sobie ryż z krewetkami, orzeszkami nerkowca i ananasem serwowane w ananasie <3 
Wyśmienity tropikalny lunch! Ech... Będę tęsknił za tymi wszystkimi egzotycznymi dobrociami. 
Wróciłem do domu i napiłem się herbaty. 
Popołudniu wybrałem się na basen. Basen w O2 Beach Club kusił orzeźwieniem. Woda przyjemnie ciepła + cudne widoki na port. Po prostu rozkosz!! 
Wieczorem byłem w barze. 

-------------------------------------------------------------------------

Podsumowując było super!! >:D Zostawiam Was ze zdjęciami:


europejskie śniadanie <3
Phuket Anda Star Tours
 menu <3
 moje danie <3
 róża chińska, czyli hibiskus
 basen O2 BC 
 + my face
 & on the street 
 my Dear Friends in the bar
 kwiatki
 uśmiechnięta Tajka :*


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz