poniedziałek, 14 marca 2016

Tajlandia 2016


13.03.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? :o

U mnie wszystko ok. Śpieszę z opisem dnia wczorajszego.
Na lunch poszedłem do Phuket Anda Star Tours. Zamówiłem krewetki z ryżem i warzywami. Poczekałem chwilkę, a następnie Tajka :* przyniosła mi moje danie <3
Polałem je sosami chili i zacząłem się delektować :)
Popołudniu byłem w barze. Steve - my "Bro" <3 :* przywitał mnie serdecznie i spytał, czego się napije.
Było mnóstwo Friend' s - ów z Ameryki, Anglii, Australii i innych krajów. Rozmawialiśmy. Wypiłem tylko jedno małe piwko. Potem pojechałem na basen do O2 Beach Club. Było już trochę późno. Po 7 przepłynięciach Tajka :* powiedziała, że jeszcze 10 minut i zamykają. 
Posłusznie wyszedłem.  
Wieczorem byłem popatrzeć na morze :)

menu 
 owoce na szejki <3
 krewetki z ryżem i warzywami <3
 sosy <3 
 
+ danie z sosami <3
 my Dear Friend Peter ;)

my Dear Friend 
 my Dear Friend Shawn
 my Dear "Bro" Steve <3
 my Dear Friend 
 I
 Tajki :* :*
 w taki upał, pić się chce! :) 
 3 - kołowy motor Peter' a
 w drodze na basen
 widoki z O2 
 słonko zaszło, a nadal jest gorąco >:D
nocny Muzungu 
 oświetlony pomost


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz