sobota, 12 marca 2016

Tajlandia 2026


11.03.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? :o


Tego dnia Margareta <3 :* przydzieliła mi zadanie:
miałem odkurzyć biuro i pięterko. M. zajmowała się innymi równie ważnymi rzeczami. Julo <3 :* z Tatą <3 :* i Agnieszką <3 :* pojechali na dwudniowy Khao Sok (dżungla). 
Po wysprzątaniu i odpoczęciu pojechałem na spacer. Na pierwszy plan poszło piwo ze my "Bro" Steve' em <3 :*
Później ruszyłem na spacer. Jak zwykle nad morze. Słońce zachodziło i powiewało romantyzmem >:D 
Pojechałem do Phuket Andan Star na pysznego szejka kokosowego <3 Orzeźwił mnie i dodał energii!


Lukas cleaner officce 

Harley
supermarket
Aniołki ;)
salon piękności i masaż
widok na odpływ
molo

Bocianie Gniazdo
zachód słońca
łodzie przy brzegu 
... i na mieliźnie 
+ moja twarz
Bugenwilla
butik 
Nieczynne??!! WTF??!! :o
nieznane z nazwy
menu 
:)
coconut shake 
with my Friend :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz