poniedziałek, 7 marca 2016

Tajlandia 2016


6.03.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Tego dnia rozpoczęliśmy od zjedzenia śniadania poza domem :) W Sandwich Shopping Cafe zjedliśmy pyszne naleśniczki z dżemikiem truskawkowym. Dodały mi siły i energii na cały aktywny dzień. Nie tylko zresztą mnie :D
Później pojechaliśmy na nowo otwarty, wielki plac zabaw dla dzieci o nazwie Kids Mania. Są tam dwa pomieszczenia: jedno pod dachem i drugie na świeżym powietrzu :) Najpierw dzieciaki bawiły się przez - Uwaga! - 6 i pół godziny!!! >:D Nie miały dość i super się bawiły. 
Ja trochę siedziałem, dużo chodziłem i fotografowałem iPhone' m. W ogóle całość nazywa się Marina Resort. Mieszczą się tam ogromny plac zabaw, port i kawiarnia. 
  Wróciwszy z Kids Mani wybrałem się na przejażdżkę "Bat-Mobilem" w stronę portu. 
Po drodze usłyszałem fajną electro-muzę. I cóż się okazało? Że mój Przyjaciel Bartuś ;) jest tam i Beau :*  i Ömer ;) i wielu, wielu innych. A DJ - uje nie kto inny jak Pan Daniel!! :D - dyrektor przedszkola do którego chodzili Julek <3 :* i Adaś <3 :*.
Było extra!!! :D


Sandwich Shopping Cafe
selfie 
kawusia <3 
naleśniczki! <3
dżemik <3
wnętrze
Adaś <3 :* w Kids Club
tego typa nie muszę chyba przedstawiać ;)
w kulkowym basenie
:)
Julo <3 :* się wspina
Adaś <3 :* zjechał! :)
2 Braty! <3 :* <3 :* 
Julo <3 :* się wspiął
Adaś <3 :* w bawialni
 i Juluś <3 :* w bawialni

Port Marina Resort 
<3
Lukas "w koronie" >:D
Preety woman! :* 
Marina Harbor

Bartuś <3 :* i Beau :*
DJ Daniellos ;)
wnętrze baru
z Tajką :*
face
port nocą
with my Friend ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz