wtorek, 8 marca 2016

Tajlandia 2016



7.03.2016


Witam Was moje Kochane! : * / moi Kochani! ;)

Co u Was? :o

U mnie wszystko ok :) Tego dnia jak zwykle pojechałem na spacer.  Tuż za rogiem, zobaczyłem Zapraszające plakaty :D Zapraszali mnie na wieczorne B. B. Q.  za darmo! :) Zrobiłem zdjęcia promujące i pojechałem dalej. Na molo świeciły się latarnie i powoli zapadał wieczór. Później zawitałem do Herbal Sauny! <3 Przebrałem się w toalecie i wszedłem do sauny! Gorąc buchnął na mnie. Wszedłem po schodkach i usadowiłem się na kaflowych siedziskach. Dobrzy ludzie podali mi miskę z wodą i lodem. Wygrzałem się! Również masowałem sobie napięte łydki. 
Było super!!! >:D Następnie byłem w barze na B. B. Q.  Były przepyszne szaszłyki i sałatka <3 + uśmiechnięte Tajki <3 :* 

Lilie wodne
 konary
 w górze
 :)
 Yummie! 
 :)
 I
 Port



 światłowód 
 w saunie <3
 Steve <3 
 Shawn
 Friends
 beers <3
 Lukas ;)
 Salad <3
 & B. B. Q. <3
Tuk Tuk :)
 molo nocą
 i motor ;)


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz