czwartek, 3 marca 2016

Tajlandia 2016


02.03.2016

Witam Was moje Kochane! : * / moi Kochani ;)

Tego dnia byłem na spacerze, na basenie, w saunie i w barze. Najpierw jednak ćwiczyłem na materacu. Nie chciało mi się, ale jakoś przezwyciężyłem lenia! :) Za oknem, była piękna słoneczna pogoda + upał :D Na śniadanie jedliśmy włoską ciabate z Italian Bakery - chyba. 
W wielkiej łazience (dla osób niepełnosprawnych) na basenie natrafiłem na niecodzienny widok:
mianowicie, na podłodze leżał krokodyl! W pierwszej chwili, nie co się przestraszyłem. lecz okazał się być krokodylem dmuchanym :)
Później pojechałem do baru. Po drodze widziałem Taja, który sprzedawał arbuzy w pikapie >:D   
Kupiłem jednego. W barze siedział Steve <3 :*, Shawn ;), Cindi :* i inni.

Lilia wodna
Lukas in bad face
  ciabata <3
 Lukas ;)
 Widoki na morze  i na basen

Uwaga! Krokodyl pod prysznicem!

 papryczki chili
 pikap Scuba
 arbuzy 
my Dear Friend "Bro" Steve
 my Dear Friend Shawn
  my Dear Friends
 Cindi :*
  Lukas


A co u Was? :o

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz