czwartek, 17 marca 2016

Tajlandia 2016


13.03.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? :o

Ech... Ostatnio, nie mam dla Was czasu... Przepraszam. Nadrabiam zaległość z 13 - tego.
Otóż tego pięknego słonecznego dnia byłem w Phuket Anda Star Tours na przepysznym lunchu <3 ryż z krewetkami jajkiem i warzywami zaspokoił moje oczekiwania :) 
Później spotkanko z kumplami w Pickled Liver Bar ;) Nie obeszło się bez wychylenia małego Leo :) 
Następnie pojechałem na basen do O2 Beach Club.
Przed wejściem zrobiłem zdjęcia panoramiczne plaży O2. Gdy wyjeżdżałem słonko chyliło się ku zachodowi i wkrótce mrok przykrył całą Azję Połudnoiwo-Wschodnią.
Byłem na przejażdżce w porcie.

menu
 owoce na szejki
  ryż z krewetkami, jajkiem i warzywami <3
 + sosy chili <3
 danie z sosem <3
 my Dear Friend Peter ;)
 my Dear Friend ;)
  my Dear Friend Shawne ;)
my Dear Friend & "Bro" <3 :* Steve 
my Dear Friend ;)
 atak z czoła >:D
 Tajka :* 
 był upał.... :) 
 moto Peter' a
 rośliny w domu do wynajęcia 
 panorama z O2 BC
 zachód słońca
 port spowity ciemnością... 
 + ja :)

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz