środa, 16 marca 2016

Tajlandia 2016



15.03.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

CO u Was? :o

U mnie wszystko ok :) Wczoraj przeglądałem magazyn Time. I co zobaczyłem? Na pierwszej stronie tygodnika widniało moje í mojej partnerki taneczne zdjęcie! :0
Były tez upadki, lecz na szczęście nie groźne ;) Wszystko zostało uwiecznione…
Zrobiłem zdjęcie zdjęcia mojego Taty (w dzieciństwie). Później, ulicą koło biura, przejeżdżał Taj z lodami <3 Zatrzymał się przed biurem >:D I mieliśmy lodową ucztę >:D 
Kolejno pojechałem na basen do Public O2 Beach Club. Przed wrotami widniał napis: Fri 18 March 2016 CLOSED. Prędko spojrzałem na datę: Ufff… za 3 dni! :) Więc, śmiało wjechałem "Bat - Mobile" - em na teren O2. Przywitałem się z obsługą i ze znajomymi (z baru), po czym wjechałem do wielkiej łazienki. Tym razem nie zastałem krokodyla :) Chodziłem i pływałem 15x (stylami mieszanymi). Gdy wyjeżdżałem było już ciemno, muzyka z głośników przestała grać i się wyludniło. Lecz na całe szczęście, wrota nie były całkowicie zamknięte :D 
Wróciłem do domu. Opiekunka z Adasiem <3 :* przeglądali encyklopedie o dinozaurach. 
Zjadłem kolację , umyłem naczynia i wyjechałem na nocne podboje ;) 



Zapraszam też na FB:

Na okładce magazynu Time :D 
mój Tata <3 :* w dzieciństwie
Adaś <3 :*  i Opiekunka :*
ice cream <3 
 Lukas Star >:D
 baza nurkowa
Pozycja Buddy

 
W piątek basen nieczynny…
 piękna panorama <3

 
po wyjściu z basenu
 pomost 

Adaś <3 :* z Opiekunką :* przeglądają encyklopedie o dinozaurach  
 Friends ;) ;)
Wózek z maskotkami Hello Kiti


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz